7.20 – 8.00
Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (wg indywidualnych potrzeb dziecka), m.in.: zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe; zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia poranne.
8.00 – 8.35
Zajęcie edukacyjne z całą grupą wg planów miesięcznych, zgodnie z realizacją Podstawy Programowej Wychowania Przedszkolnego z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka.
8.35 – 9.00
Przygotowanie do śniadania, m.in.: czynności higieniczne, samoobsługowe, porządkowe. Śniadanie. Czynności porządkowe po śniadaniu.
9.00 – 9.20
Zabawy ruchowe (w tym relaksacyjne).
9.20 – 9.50
Zajęcie edukacyjne z całą grupą wg planów miesięcznych, zgodnie z realizacją Podstawy Programowej Wychowania Przedszkolnego z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka.
9.50 – 10.20
Zajęcia dodatkowe (religia, język angielski).
10.20 – 11.20
Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy (wg indywidualnych potrzeb dziecka), m.in. zabawy na świeżym powietrzu: zabawy ruchowe, spacery, zabawy swobodne w ogrodzie przedszkolnym, gry terenowe.
11.20 – 12.35
Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form pracy, m.in.: zabawy konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, ruchowe; prace porządkowe w kącikach tematycznych; zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Słuchanie opowiadań/bajek.